September 26, 2010


omg im so freaking pissed!!!
i can't seem to upload any photos at all!
stupid blogger changed the freakin uploading thing
and now everything is like retarded or something....URGH

so since i can't upload any pixs i'll jst upload a random
video of last sunday when we went to vivo to have dinner!
and at the same time celebrated my dad's bday hahaha
here it is:
the quality is soooo much better than the previous one right!
please say yes? haha i took like 5 hours or so to upload it.....sigh

meh...need to try to solve the pixs thing. am thinking of moving to another
blogging webbie...like idk wordpress or smth? but everything will be lost!!! :(
sian....feeling very stressed now.
PUI!